Två steg fram och...

... ett kliv tillbaka.
.
Mitt fysiska tillfrisknande har ju hittills varit minst sagt häpnadsväckande... det är ju nästan så att jag får nypa mig i armen för att inte tro att jag drömmer efter gårdagens besök hos min doktor... och det är kanske inte heller så förvånande när jag idag känner mig lite trött... för jag förstår ju att det måste ta på krafterna när min kropp jobbar skift för att laga mitt knä... och att det just idag känns lite extra i mitt knä är kanske inte heller så konstigt... trots allt så har jag slagit mig ganska ordentligt och då är det ju helt i sin ordning att det gör lite ont.
.
Jag kan inte tänka mig ett bättre ställe att ha ont på än stranden på Tylösand.
.
Men visst har jag en gen i mig som hela tiden vill ha mer... och mer... och mer... jag är ju trots allt en beroende... och eftersom jag nu konstaterat hur bra jag läker så vill jag ju vara helt frisk... igår... och därför så blir jag ju också förvånad över att det fortfarande gör ont... att jag faktiskt inte kan bada denna veckan... eller köra ett yogapass... och definitivt inte vara med på zumban idag...
.
... så... idag så tränar jag... tålamod.

Kommentarer :

#1: Gabriella

Och med din otroliga kroppskännedom och självinsikt kommer du fixa detta galant. Kram Gabriella

skriven
#2: Mia

Men Peter vad händer hos dig... såg ditt sår... urrkkkk skönt att läsa att du är på bättringsvägar i alla fall :-) snart kör du ju din älskade Yoga m.m igen <3

Hos mig går livet på som vanligt, men haft lite datorkrux, varit på landet m.m så Peters blogg har legat på is lite.... men tittat in ibland och uppdaterat mig då och då <3

kramar till dig och hoppas du ligger i plurret snart igen !

Kram Mia

skriven
#3: peter

Med hjälp av mina fina vänner så fixar jag det mesta... och jag hoppas på att kunna bada redan nästa vecka...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :