Två veckor på en strand...

... går väldigt fort.
.
Nu har vi redan hängt på Tylösand i två veckor och det är inte utan att jag förundras över hur snabbt tiden går... det gäller ta mig fan att ta vara på sommaren för innan vi hinner blinka är det jul igen... eller så är det bara min relativa höga ålder som spelar mig ett spratt... för jag börjar verkligen förstå vad som menas med att tiden går snabbare och snabbare ju äldre man blir... blir jag fan nästan rädd när jag tänker på det.
.
Vissa av frågorna var väldigt svåra och vi kunde naturligtvis inte alla svaren.
.
Igår så passade jag på att haka på några kompisar och bege mig in till stan (Halmstad) på kvällen för att vara med i ett Quiz på ett lokalt hak... och det var riktigt skoj vill jag lova... levande musik av högsta kvalitet med inslag av något så ovanligt som nyckelharpa i dessa rockiga samanhang... husbandet var hur bra som helst och även om vi inte var så himla bra på att svara rätt på frågorna så fick de oss att njuta av kvällen.

Kommentera inlägget här :