Vi vann...

... vårt första marathon.
.
Visserligen kom vi inte först i mål... men vi vann ändå... för en sak har jag verkligen lärt mig dessa dagarna då jag befunnit mig i Båstad för att ta del av denna händelse... och det är att ALLA som fixar att genomföra ett marathon är vinnare... "VågaVa på språng" kom inte heller först av de lag som ställde upp för att springa stafett... det enda som vi var överlägset bäst på var antalet deltagare i vårt stafettlag (14 stycken)... vi kom i mål ganska exakt en timme efter laget som kom före oss... 5 timmar och 2 minuter tog det oss att komma runt den tuffa banan... och vi hade faktiskt några löpare efter oss i mål.
.
Vi var ensamma om att ha en barfotalöpare med i laget redan på första sträckan.
.
Om jag ska helt kort ska sammanfatta vår egen insats så tror jag att alla hade skitskoj och var stolta över att få tillhöra vårt fina lag... vi fixade ju faktiskt att slutföra ett marathon... tillsammans.

Kommentera inlägget här :