Inte fan...

... använde jag solskydd.
.
Det stramar lite här och där på min kropp just nu... för även om jag tog med lite solskyddskräm till stranden så är det ju inte samma sak som att jag använder mig av den... nej jag vill ju få färg snabbt... och det fick jag... kännbart och mest i en ganska klassisk skandinavisk röd nyans om jag ska vara helt ärlig.
.
En helt underbar sommardag på Tylösand gav jag mig själv idag.
.
Men tro det eller ej... nu har jag inte bara badat i Medelhavet i år utan även på våra breddgrader... inte bara en utan flera gånger... en av anledningarna är att det är så himla långt till toaletterna... en annan att det faktiskt var ganska skönt... kallt men ändå ganska skönt... kan bero på att det var himla varmt idag.

Kommentarer :

#1: Gabriella

aj,aj det där kommer nog göra ont ett tag. man blir brun även med solskyddsfaktor. Havet har jag inte vågat mig i ännu men nästan hela jag i en sjö i dag. Lite bättre temperatur där. Var snäll mot din kropp och ha det bäst. Kram Gabriella

skriven
#2: peter

Nja nu gör det inte så himla ont eftersom jag ju redan fått lite färg när jag var i Barcelona... men en time till hade jag nog inte pallat ;-)...



... jaså du badar i sjöar ;-)... funkar det?



(((kram)))

peter

skriven
#3: Gabriella

Det är fördelen med att bo där jag bor. Havet nära och så har vi svartedalen med alla dess sjöar. Finns en helt död sjö med alldeles klart vatten som brukar vara populär att bada i. Ja det funkar alldeles utmärkt. jag gillar både havet och sjöarna. men du har säkert sjöar nånstans där du bor också. Kram

skriven
#4: peter

Jo jag har massor av sjöar här där jag bor... men jag badar ALDRIG i dem... jag gillar det salta havet... men det är skönt att kunna välja...



kram

peter

skriven
#5: Christian

Gabriella,

Jag letade efter just den sjön idag med ungarna. Jag antar att det är den med en rejäl klippa att hoppa från. Om du läser detta, snälla skicka en vägbeskrivning. Jag har inte varit där på säkert 15 år och hittar inte dit. En dam sa att man inte skulle in vid golfbanan utan en bit närmare Ucklum. Stämmer det? Sen då? Tusen tack!

skriven

Kommentera inlägget här :