På väg...

... till Linneryd.
.
Jo det är sant... jag är på väg till Linneryd... ett ställe som jag aldrig (vad jag vet) har besökt tidigare... på DSK-möte ( distriktsmöte )... och som vanligt så ser jag fram emot att få göra service tillsammans med mina NA-vänner... och visst är det väl himla skoj att få möjligheten att besöka ett nytt ställe... just Linneryd är en helt vit fläck på kartan för mig... än så länge... för snart har jag lärt mig något nytt även denna dag... en kunskap som jag inte heller vet riktigt vad den kan leda till... och så är det ju i livet... jag lär mig saker som jag helt plötsligt i ett helt annat samanhang visar sig vara av stor betydelse... och visst är det spännande att leva när man inte riktigt vet vad som händer eller var man hamnar hela tiden.
.
Inte kunde jag i mina vildaste fantasier ana att jag skulle stå i regnet igår.
.
Igår hamnade jag på en uppvisning där min dotter red på en häst och visade upp vad hon lärt sig på ett ridläger... och detta gjorde jag tillsammans med andra föräldrar som hade kommit dit i samma syfte... där stod vi under våra paraplyer och fotograferade våra barn... naturligtvis stolta som tuppar över deras fantastiska konster på hästryggen... vem kunde tro att jag skulle/kunde stå där för några år sedan?
.
Livet är en fantastisk resa... fylld till bredden av äventyr i alla dess former.

Kommentarer :

#1: Gabriella

God för middag. Lycka till i Linneryd. Blir varm i hjärtat när jag läser det du skriver. Och din dotter är nog också väldigt glad att pappa kommer och tittar på vad hon lärt sig. KRAM

skriven
#2: peter

Det är häftigt att kunna vara med i livet på RIKTIGT...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :