Spännande lite pirrigt och...

... en smula skrämmande.
.
Strax ska jag bege mig till Båstad för att arbeta som en slags konferencier... på ett idrottsengagemang... och bara det faktumet är ju snudd på overkligt när det gäller mig... för vem kunde tro att jag skulle vara med i ett sådant här sammanhang... ett maraton och allt som händer runt omkring... och då ska ni veta att jag inte vet så himla mycket om vad som kommer att finnas på mitt schema... vad jag vet är att jag ska vara här i två dagar... vad som kommer att hända har jag ingen aning om... tacka fan för att det känns lite skrämmande... det är ju en helt ny upplevelse... men någonstans så gillar jag den spänningen som det innebär att våga prova på någonting nytt... och jag gillar det inte lite grann... nej... jag gillar det som fan.
.
Det är någonting väldigt lockande med det okända... något lite pirrigt spännande.
.

Kommentarer :

#1: Birgitta

Du fixar detta med att vara konferencier alldeles galant....du en kille man både lyssnar till samt ser....men....löpningen är en helt annan sak....( fniss )



Kram

skriven
#2: peter

Jag tror faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig att det var löpningen som gick bäst ;-)...



kram

peter

skriven
#3: Birgitta

Var inte där.....men du gjorde säkert jättebra ifrån dig .....du aldrig gjort mig besviken ...



Kram

skriven
#4: peter

Tack ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :