Yoga på stranden...

... och tidiga morgnar.
.
Jag går och lägger mig i hyfsad tid när jag är på konvent... i alla fall när jag är ansvarig för yogan på stranden... redan klockan 08.00 är vi ett helt gäng som samlats för att få vakna tillsammans på detta helt ypperliga sätt... i går var vi fler än någonsin... vi var mellan 50-60 stycken som sträckte på våra kroppar och hälsade på solen tillsammans ... och det är väl ett betyg gott som något på att yoga på stranden är att rekommendera.
.
Det blir tidiga morgnar när jag håller i yoga på vårt finfina sommarkonvent.
.
Om några timmar så ska jag vara talare på konventet... och idag så har jag tänkt mig att prata om vårt program och hur jag faktiskt har lyckats jobba i några steg på vårt sätt... detta trots att jag har en väldigt stark kraft inom mig som säger åt mig att hellre göra på mitt sätt... detta trots att mitt sätt är anledningen till att jag till slut hamnade här... för mitt bästa tänkande förde ju mig till Anonyma Narkomaner... det var ju inget ställe som jag planerade att hamna på när jag började knarka.
.
Vårt sätt räddade livet på mig... mitt sätt höll på att döda mig.

Kommentarer :

#1: Al Pacino

Ensam är stark!!!!!!

skriven
#2: peter

Nja... kanske har jag en annan åsikt ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :