Zzzzznarkare...

... är skitjobbiga.
.
Att vakna på ett konvent är en skön känsla... visserligen så var jag väldigt trött i morse eftersom min rumskompis snarkade... och hade jag haft ett vapen så hade jag nog varit olycklig nu... för jag var fan vansinnig på hans snarkande... kanske inte så konstigt om jag tänker på att jag la mig halv ett... och somnade klockan fem... då hade jag provat med öronproppar av väldigt god kvalitet... ljudbok... och musik i mina lurar... det enda resultatet var att jag blev mer och mer arg ju längre natten pågick... när solen gått upp somnade jag av ren utmattning strax innan klockan ringde och berättade att jag skulle gå upp... för att hålla i yogan på stranden.
.
Efter några solhälsningar på stranden kändes det betydligt bättre.
.
Det var ingen pigg och glad kille som vandrade ner till stranden... men efter några solhälsningar tillsammans med ett rekordstort yogagäng släppte det... jag kunde ta in var jag befann mig... njuta av sällskapet... och låta mig själv vakna upp till en ny underbar dag i goda kärleksfulla vänners lag... ja jävlar... solen skiner... allt är som vanligt... d.v.s. helt fantastiskt på Gullbranna... Sveriges i särklass bästa konvent... någonsin.

Kommentera inlägget här :