Danmark...

... ska jag uppleva idag.
.
Idag så bär det iväg till fläsksvålarnas förlovade land... Danmark... vi är några stycken som ska åka och kolla på en Picasso-utställning på Louisiana... och det är ju alltid skoj med utflykter... men det innebär också att jag inte hinner sitta här och blogga just nu... för det är bråttom... jag ska vara i stan om lite drygt en halvtimme... och jag har inte hunnit duscha än... bråttom, bråttom.
.
Konst kan vara hur flippat som helst... en helt naturlig drog.
.
En gång i tiden ville jag bli konstnär... och eftersom jag nu inte orkade gå i en massa konstskolor i flera år så hittade jag på en genväg... jag kom på att om jag gör någonting konstigt... kallar det för konst... så har jag blivit en konstnär.

Kommentarer :

#1: Mia

Hoppas ni får en bra dag.... har för mig min son gick på en sådan i GBG för något år sedan :-)

Kram Mia

skriven
#2: peter

Vi hade en toppendag L...



kram

peter

skriven
#3: Chrissie

Alla är vi konstiga konstnärer.. Var och en på vårt eget lilla vis!

Kan av kommentaren från dig ovan läsa att ni hade en bra dag..

Måtte du nu köpt hem ett par påsar RIKTIGA fläsksvålar, då dom danska är godast!

Ha en fin söndag o måtte sola skina på dig!

Kramen

Chrissie

skriven
#4: peter

Vet du vad?

I vår lilla by där jag bor tillsammans med ganska många inflyttade danskar för övrigt... där har de importerat äkta danska fläsksvålar och de är fan t.o.m. billigare än i Danmark.



kram

peter

skriven
#5: Chrissie

Vilken tur du har..

Även i de glesaste byhålorna finner man sitt paradis inom många områden. Så om det är fläskasvåle säljare! =)

Kramen

skriven
#6: peter

precis... lyckan är oftare närmre än vad man tror L...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :