De danska fläsksvålarna...

... har fortfarande ett visst grepp över min tillvaro.
.
Men jag kan märka en förändring... kanske håller min taktik med att göra mitt bästa för att föräta mig på fläsksvålar att lyckas... en av mina danska vänner gav mig ett tips som gick ut på att jag skulle öka mitt intag av dessa krispiga läckerbitar... och ta mig fan... de senaste dagarna så smakar de inte lika gott som de alltid gjort... det verkar som jag håller på att tröttna på dem... de danska fläsksvålarna.
.
Snart har jag ätit upp ett helt berg av danska fläsksvålar... på rekordtid.
.
Det finns nog en och annan som skulle vilja kalla mig för besatt av de krispiga svålarna... och jag måste nog allt erkänna att... de har rätt.

Kommentarer :

#1: Mia

alla sätt är bra utan de dåliga .... kram mia

skriven
#2: peter

Tror fan att det börjar ge resultat... funderar lite på vad jag ska välja för ny besatthet redan ;-)



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :