En bloggrapport...

... från ett  helt ljuvligt Trysil.
.
Trodde ju inte att jag skulle blogga något på hela veckan eftersom jag ju är i Trysil på skidsemester... en för övrigt helt magisk upplevelse... idag har vi haft strålande sol från en klarblå himmel... och kunnat åka bräda i nysnön som föll i natt... jag har aldrig någonsin varit med om skönare åk... bräda och nysnö funkar väldigt bra ihop.
.
Helt sinnessjukt ljuvligt att åka bräda idag... underbart fantastiskt skönt.
.
Imorgon bitti ska jag gå upp extra tidigt och käka frukost i backen... tolka efter en snöskoter och vara först av alla i backen... snacka om att ett drogfritt liv är fullt av belöningar.

Kommentarer :

#1: Gabriella.

Hej, underbart det låter. Vad skönt att du kunde skriva lite. började få "abstinens" av din frånvaro här. Ha det fortsatt bäst. Kram. Gabriella.

skriven
#2: Alex

Härligt att höra peter :)

skriven
#3: Birgitta

Låter helt underbart. Funderar att ta en sväng till Italien och åka lite skidor......får väl se vad tiden räcker till.



Har förstått ni har toppenväder ochså...kan det bli bättre ?? Förmodar att matlagningen har gått bra ochså...du får väl med dig pokalen ( prissumman ? ) hem....var det gulasch soppa som gällde .....



Kram

skriven
#4: peter

Vi har verkligen tur med vädret... och jag måste väl erkänna att jag inte kommer att ta hem någon pokal... fan mina polare är ju värsta kockarna och den ena överträffar den andra hela tiden ;-)...



... kort sagt så är här helt fantastiskt... och idag så börjar konventet... kan det bli bättre?



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :