Barcelona...

... väntar på mig.
.
Om någon vecka så bär det iväg till Barcelona... jag ska ner en liten sväng och träffa min son som bor där... och det ser jag så klart fram emot... att jag kom att tänka på det just nu idag beror på att jag precis pratat med min dotter om när det var jag skulle åka... och att hon skulle titta lite på sina möjligheter att följa med.
.
Igår så ringde min son till mig och berättade för mig att han tyckte att det var skoj att jag kommer ner och hälsar på honom... och kanske är detta sådant som alla föräldrar tar för givet... för mig är det ett mirakel... att ha barn som både vill träffa mig och kan tänka sig att åka på en resa med mig... och jag är så himla tacksam över det... jag är verkligen en väldigt rik och lyckligt lottad kille... världens rikaste faktiskt.
.
Ibland så kan det vara givande att stanna upp och se vad jag har i mitt liv.

Kommentarer :

#1: Birgitta

Barcelona vårtid....helt underbart....få uppleva det tillsammans med sina barn...kan ju inte bli bättre.



Kram

skriven
#2: peter

Jag är en väldigt lyckligt lottad kille...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :