Håller tummarna...

... för att min telefon och mitt internet kommer tillbaka idag.
.
Nu börjar jag bli trött på att inte ha något internet hemma... och idag så har jag fått ta med mig mina räkningar till jobbet för att kunna betala dem... för utan internet så kan jag ju inte betala mina räkningar längre... eller kan och kan... jag vill väl helt enkelt inte behöva betala en förmögenhet för att få betala mina räkningar över disk.
.
Jag börjar bli lite trött på att inte vara uppkopplad mot den övriga världen.
.
Förstår att jag uppskattar den moderna tekniken som tillåter mig att vara uppkopplad mot den övriga världen mest hela tiden... att bo mitt ute ingenstans och ändå känna mig delaktig i livet utanför de smålänska skogarna gillar jag... och jag kan verkligen känna hur mycket jag saknar det när jag inte har tillgång till internet... jag är verkligen en beroende på alla de sätt och vis.

Kommentera inlägget här :