Så mycket bättre...

... kan det väl knappt bli.
.
Det kan ju inte bara vara jag som älskar det programmet... att se dessa människor växa ihop som en grupp fylld av respekt och kärlek till varandra... det är så himla vackert... och för mig ett bevis på att det är i grupp vi växer som enskilda individer... oavsett var vi kommer ifrån och vilka vi är.
.
Tillsammans kan vara magiskt, tryggt, varmt, kärleksfullt och helt jävla underbart.
.
Nu bär det strax iväg till Kristianstad för mig... vi ska ha ett distriktsmöte där för att dela med oss av våra erfarenheter och finna sätt och möjligheter för att göra det enda som vår gemenskap har som uppgift... nämligen att föra budskapet vidare till den beroende som fortfarande lider... att vem som helst kan finna ett nytt sätt att leva... och inte vilket liv som helst utan ett helt drogfritt liv... och om ni frågar mig så är ett drogfritt liv ett liv fyllt av möjligheter... och ett liv fyllt av möjligheter är ett liv i frihet... och det vill jag gärna ha... helst tillsammans med mina vänner i en kärleksfull grupp.

Kommentera inlägget här :