Att skrapar rutor på bilen...

... får mig att inse att sommaren nog är slut.
.
I morse så fick jag skrapa rutorna på min bil... igår så räckte det med att spruta på lite spolarvätska för att få bort isen men idag så fick jag ta fram skrapan för första gången denna säsongen... snart är det väl dax för att stoppa i sladden till motorvärmaren... sommaren är obönhörligen slut för i år.
.
Imorse var det då dax igen... kalla fingrar skrapade min fina röda Saab.
.
Det är någonting som händer när man blir äldre... det är som om tid försvinner... jag hinner liksom inte riktigt med... nyss var det midsommar och nu skrapar jag mina bilrutor igen... hupp vad tiden flyger iväg... snart är det vår.

Kommentarer :

#1: Cia

Och nu är det även vantar på som gäller :-)



Kram

Cia

skriven
#2: peter

I alla fall när man skrapar rutorna...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :