Dagen efter...

... kvällen före.
.
Eftersom jag inte super längre så är jag inte längre sjuk efter en kväll där det varit klackarna i taket... för igår var det ju fest så det stod härliga till... visserligen så var jag ensam hemma i Brännebassalt men det hindrade inte mig från att ta del av feststämningen... teknikens under (läs TV:n) förmedlade denna stämmning på ett ypperligt sätt.
.
Det var nog fest lite överallt i vårt avlånga land igår efter miraklet på Råsunda.
.
Visserligen så finns det inga fontäner i Brännebassalt som man kan bada i efter en vinst av denna kalliber... men det hindrar ju inte mig från att njuta av segerns sötma och känna mig så där lite lagom extra mycket svensk som man bara kan känna sig när det handlar om sport... och då fotboll i synnerhet.

Kommentarer :

#1: Cia

Härlig vinst igår!

Kanske en badtunna kan vara ett alternativ till en fontän :-)



Kram

Cia

skriven
#2: peter

Nja... fontäner och fotboll hänger ju ihop ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :