Filmstjärna...

... i Bollywood.
.
Många åker till Indien för att meditera och finna sig själva... tempel och yoga... det finns ju rätt mycket "andliga" prylar att välja på i detta stora land... och jag gillar både andlighet och yoga... men nu när vi snart åker dit så är resans mål är ett helt annat... vi har faktiskt tänkt oss att åka till Bollywood för att bli filmstjärnor.
.
Jag kan mycket väl tänka mig att vara med i en helt galen Indisk sång och dans film.
.
Mina andliga uppvaknande har inget att göra med var jag befinner mig i världen... visserligen så tror jag säkert att jag kommer att lära mig en hel del om både världen och mig själv på vår resa... men det får i så fall bli en sidovinst eftersom målet just nu är att åka tåg från Dehli till Goa med några stopp på vägen... ett av dem i Bombay (eller Mumbay som det ju heter nu) och Bollywood för att göra ett försök med min karriär som filmstjärna... hälften vågat hälften vunnit.

Kommentera inlägget här :