Söndags...

...aktivitet.

Kommentarer :

#1: åsa gustafsson

du är verkligen inte ensam i detta. Har ju hållt på med ridskolan i flera år nu o varit ute på tävlingar o så, men vad som är underbart är dessa föräldrar som du som trots kanske en oerhörd rädsla eller/o okunskap så ger dig sig ut o tittar på o hjälper till så gott de kan i isande kyla o hällande regn,det kallar jag kärlek!!!:) o det betyder såå oerhört för barnen att få var med dessa underbara vrelser man kallar häst..jag menar föräldrar,;) nae, du e bäst Peter o jag ber för dig att även du kommer upptäcka dessa underbara HÄSTAR, de har oerhört mycket att lära oss om kärlek,ödmjukhet o vänskap. Forskning säger också att tjejer som håller på med hästar har genom detta väldigt bra förutsättningar för ledar-o entreprenörskap, kan ju vara bra att ha i framtiden! krammm o ha det bäst! åsa

skriven
#2: peter

Nu har väl jag inte sprungit bena av mig för att vara med i alla hästsamanhang som min dotter deltar i... men när hon vill att jag ska komma och kolla så gör jag det... hästar är för mig fortfarande VÄLDIGT stora ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :