Twitter...

... har jag aldrig riktigt förstått mig på.
.
Men... det hindrade naturligtvis inte mig från att aktivera mitt slummrande konto på Twitter... och jag kunde ju bara inte låta bli när min uppdaterade iPhone gärna ville visa mig hur enkelt och smidigt det kan vara att "Twittra"... via den kunde jag lägga upp bilder... länka till olika sidor och gud vet allt... jag var med andra ord helt chanslös och mer eller mindre tvingad att uppdatera inte bara min iPhone utan även mig själv.
.
Så nu har då även jag lyckats hamna i "twitterträsket"... hur nu det ska gå?
.
Annars så håller jag fortfarande på att flippa över totalt på att försöka få mina agender att synka med varandra... satt uppe till halv tre i natt och försökte allt mer förtvivlat få det att funka... det är rätt irriterande att ingen agenda är den andra lik eller att jag nu för tiden har väldigt många kopior i min iPhone... och maktlösheten jag känner är oerhört frustrerande... att vilja men inte kunna är ingen behaglig känsla.

Kommentarer :

#1: Lena Eliasson

Men Peter...:)

Jag tycker att det är roligare om du är här och på fb för jag har ju inte tvitter och iphone och förstår mig inte på det heller. Har du tänkt på att bilden du har på tvittersidan påminner väldigt mycket om bilden din som målade? Själv har jag sökt jobb som kärleksminister i regeringen. Upptäckte att det inte fanns någon sådan ministerpost och när jag kollade om Rainfelt fanns på fb så upptäckte jag att han gjorde det och att han bara hade 4 vänner! Nu har jag frågat om han vill bli min vän och sen får vi se hur det blir med Rosenbad och om jag kommer dit så kan du hälsa på mig där för man får hälsa på om man inte bosätter sig för gör man det så knorrar pressen.:) Stor kram på dig!

skriven
#2: peter

Jag tror nog allt att det mesta hänger ihop... FB samlar in alltihop och visar upp det för omvärlden... bilden är en svartsol att ha om natten som jag målade för första gången för en herrans massa år sedan.



Statsministern verkar ju behöva lite vänner så en kärleksminister finns det säker mycket jobb för.



kram

peter

skriven
#3: Cia

Twitter har jag inte använt på länge i min mobil och det har jag liksom glömt bort, räcker nog med ett ställe att skriva på....men man vet ju aldrig om man får lust att Twittra igen :-)



Kram

Cia

skriven
#4: peter

Det kan bli lite mycket ibland ;-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :