Att vara delaktig...

... i service är något som jag varmt kan rekomendera.
.
Efter att ha valt bort att njuta av den varma sköna sommardagen som mycket väl kan ha varit den sista detta året mår jag... helt förträffligt... kan kanske låta lite underligt när man tänker på att vi suttit inomhus och inte ägnat det fina vädret en endaste tanke utan istället valt att göra NA-service... men NA-service är speciellt... känslan av att få vara en del av denna fiNA gemenskap fyller mitt hjärta med kärlek... och kärlek det gillar jag.
.
Jag fick förtroendet att sköta overheaden igår... det gick inte så bra.
.
Eftersom jag ju är en kille som har lärt mig att tacka ja så tvekade jag inte en enda sekund när jag blev ombedd att sköta overheaden igår när det skulle sjungas allsång på AA-konventet... jag lyckades nog fan göra alla fel som gick att göra... inte bara att jag la ut texten bakåfram... jag lyckades också med konstycket att ha fel text till rätt sång... men va fan... jag kände mig rätt delaktig ändå.

Kommentarer :

#1: Gabriella

och det blev säkert jättebra!

skriven
#2: peter

Jo ditriktsmötet blev hur bra som helst... overheadprojektet däremot gick inte lika bra ;-)...



kram

peter

skriven
#3: VaggaVaDropDead

Overhead? Kanske dax att äska pengar så NI kan komma in i 2000 talet....



Kram

skriven
#4: peter

Jag hoppade in och gjorde service i en systerorganisation till NA i helgen... själv är jag allergisk mot Overhead... nä whiteboard är grejen för mig... basic...



kram

peter

skriven
#5: Eva T

@VaggaVaDropDead



Du är ju faktiskt lite efter.......Sorry.



Det är nämligen väldigt INNE med overhead igen....Så är det !!!

skriven
#6: peter

Usch... hoppas att den trenden är snabbt övergående ;-)



kram

skriven

Kommentera inlägget här :