Mot sinnesron...

... lite i taget.
.
Nu börjar jag landa i en ny arbetsvecka... och stressen jag kände börjar släppa... vilket naturligtvis beror på att jag lyckat göra lite av allt som jag bestämt mig för att fixa idag... jag har visserligen lite kvar innan jag är klar med dagens göromål... men jag känner hopp om att klara av det också... den största bromsklossen för tillfället är att boka in mig på ett hotell i Malmö om två veckor... det ska letas fram koder och telefonnummer innan jag kan gå till handling och det gör att jag inte riktigt känner att jag har koll på läget... och då känner jag stress.
.
Om jag lägger focus på att ta ett steg i taget så lär jag komma fram till målet.
.
Det är inte ovanligt för mig att skjuta upp saker till sista minuten... vilket så klart skapar hur mycket stress som helst... vansinne... javisst... allra helst eftersom jag mycket väl vet vilken sinnesro jag känner när jag slipper känna den stressen som detta vansinne ger mig... men nu är jag på väg... mot sinnesron.

Kommentera inlägget här :