Zlatan is back...

... och ordningen är återställd.
.
Så kom han tillbaka då... Zlatan... och som han gjorde det... helt klart bästa man på plan när Milan igår vann mot Viktoria Plzen... ordningen är återställd... precis lagom innan vårt landslag ska försöka spela sig till EM i fotboll.
.
Med Zlatan i form så är precis vad som helst möjligt... när som helst.
.
Jag var nere i Zlatanland (Malmö) och föreläste för tullskolan igår... och det är alltid lika trevligt att få umgås lite med mina forna fiender... för tullarna var ju faktiskt det när jag missbrukade... vilket naturligtvis berodde på att de gärna ville hindra mig från att ta in illegala droger i landet... d.v.s. att de skötte sitt jobb.
.
Idag är det annorlunda... nu spelar vi i samma lag och jag har förmånen att få utbilda blivande tullare om vad det egentligen innebär att vara en beroende... att vi narkomaner och alkolister egentligen inte är så konstiga... utan att i stort sett vem som helst kan bli beroende... och att vi är mänskliga.

Kommentera inlägget här :