Flygningen...

... blåste bort.
.
Vi hann med att fälla upp en vinge och känna lite på vinden innan vi packade ihop... så mycket mer än lite teori blev det inte idag... flygningen blåste bokstavligen talat bort... det var lite väl friska vindar över skåne idag...det får bli nya tag nästa helg om vädret tillåter... och det hoppas jag verkligen för en sak är i alla fall klar för mig... nämligen att jag vill upp i luften och känna på min egna vinge... idag så fick den ligga kvar på takräcket och där ska den ju inte ligga.
.
Det enda som hände idag var att vi kände lite grann på hur vinden lyfter en vinge.
.
Personligen så kan väl jag känna att det är lite repriser på sånt som jag ju redan har gjort och kanske blir jag en liten smula rastlös... men samtidigt så vet jag att detta är vägen jag får gå om jag vill upp i luften igen... i alla fall om jag vill sätta säkerheten i första rummet... och det låter ju vettigt... jag vill ju göra detta på rätt sätt... tur att jag har lärt mig tålamod... för när det gäller hängflygning så är det en verklig tillgång med tålamod... allt har sin tid och idag så var det tid för... tålamod.
.
I vilket fall som helst mår jag ju alltid hur bra som helst efter en dag i friska luften... så även idag.

Kommentarer :

#1: Lakritsdraken

Det verkar spännande! Är inte säker på att jag själv skulle våga... Men det ser härligt ut på alla sätt!

skriven
#2: peter

Det är något speciellt med att flyga som en fågel... går knappt att förklara utan behöver nog upplevas ;-)



kram

peter

skriven
#3: Chrissie

Shit, va häftigt!



En annan vågar ju knappt stå på en stol och byta glödlampa innan det snurrar i skallen!!!



Var nere i Kåseberga förra året och där fanns det MÅNGA som flög iväg!!!



Måste va en underbar frihetskänsla att sväva iväg!!!



Kram på sig!

skriven
#4: peter

Mitt mål denna gången är att hanga nere på Hammars Backar... och är det perfekta förhållande så kan man ju då flyga över just Kåseberga... blåser det för mycket, åt fel håll eller om det är någon annat som strular så kan man ju alltid åka bort till Kåseberga och käka lite rökt makrill ;-).



kram

peter

skriven
#5: Chrissie

Kåseberga är ett av mina smultronstället! =)

Ska hålla ögonen öppna när jag ska dit under min årliga "Skånerunda"!!

Kanske jag ser dig flyga förbi under den obligatoriska picknicken uppe vid Ale stenar!! =)



Kramen

skriven
#6: peter

Där är verkligen jättefint... och vem vet... vi kanske syns där...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :