Idag...

... så gäller det.
.
Barcelona - Milan... Messi mot Zlatan i en direkt avgörande match i Champions League... det kan nog inte bli så mycket mer spännande för en Zlatanist som mig... denna dag då jag faktiskt fortfarande kan känna hur jag njöt av att lyssna på den helt fantastiska intervjun på TV 3 i går kväll... Göran Zachrisson är en helt fenomenal snubbe och jag blev väldigt imponerad av hans reportage och intervju av Zlatan igår... men idag är det något helt annat... idag är det match... nästan lite av matchernas match faktiskt om ni frågar mig.
.
Det är inte utan att det pirrar till lite extra i mig när jag tänker på kvällens match.
.
Jag har även andra spännande möten att se fram emot idag... ta bara det där med Arbetsförmedlingen i Ljungby... vi hoppas ju på att utveckla ett samarbete med både AF och försäkringskassan och att detta kan leda till att människor i utanförskap ska hamna innanför ramarna igen och i förlängningen få en chans att bli produktiva medborgare i samhället... utanförskap är ju inget bra tillstånd och inget som gagnar någon... varken samhället eller den enskilde individen... och det är ju nästan lika viktigt som matchen i kväll.

Kommentarer :

#1: ..

Har du någon mailadress man kan höra av sig till?

skriven
#2: peter

Jepp det har jag...



[email protected]



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :