Jag hämtade ner fallskärmen...

... och min gamla sele från vinden.
.
I en väska låg den... fallskärmen och min gamla sele som jag ju behöver nu när jag ska till Hammars backar till helgen för att testa om jag fortfarande vill flyga vinge... men jag har lite att göra innan den går att använda... mössen har gnagt av några snöre och fallskärmen är inte packad... hoppas att jag träffar någon som vet hur man packar en fallskärm och att mössen inte förstört den helt.
.
Det rödvita i väskan är min fallskärm som behöver packas av ett kunnigt proffs.
.
I morgon åker jag till Varberg för att köpa ett takräcke... hjälm hoppas jag att jag kan låna på plats... och eventuellt även en vinge att flyga med (möjligtvis är jag tvungen att låna en sele också)... jag kommer att ta med mig min egen vinge och hoppas väl att den är i flygbart skick (vilket jag faktiskt tror den är)... men jag känner mig för tillfället så osäker på mycket när det gäller flygning så jag tänker minsann göra någonting som jag lärt mig under mina år i tillfrisknandet... nämligen be om hjälp... och inte för en enda sekund inbilla mig att jag har några som helst krav på mig själv bara för att jag flugit en del för flera hundra år sedan... nu är jag nybörjare igen... och förhoppningsvis en "bjäbb" av rang.

Kommentera inlägget här :