Mycket...

... vill ha mer.
.
Tänk att det skuklle ta så lång tid innan jag fattade hur mycket lättare mitt liv kunde bli... med hjälp av lite aktivt stegarbete... att det har tagit tid gör inte så himla mycket just idag... och att jag har en hel del arbete kvar innan jag kan säga att jag är klar med min första vända i stegen känns bara bra... eftersom jag är helt och hållet övertygad om att ännu mer kommer att visa sig för mig... att mitt tillfrisknande kan få mig att känna mig ännu friare som människa... och det är väl tur att jag är en beroende... så att jag inte är nöjd utan istället bara har fått mersmak... jag vill ha ännu mer tillfrisknande... jag vill känna mig ännu friare.
.
Mycket vill ha mer... och när det gäller mitt eget tillfrisknande så är det väl helt okej.

Kommentera inlägget här :