Beslutsångest...

... vill jag få lite bildning eller ett ännu större hål i huvudet?
.
Klockan 20.00 så måste jag välja... vill jag få lite mer bildning eller vill jag ha ett lite större ozonhål mellan mina öron... Vetenskapens värld eller Robinson... nästan så att jag blir lite besviken på mig själv för att jag överhuvudtaget har ett problem med att välja... nu när jag ser mina egna ord så är valet nog mer av arten att jag borde radera detta inlägg innan jag trycker på publicera-knappen.
.
100 gånger av 100 så är verkligheten betydligt intressantare än dikten... eller i detta fall... Robinson.
.
Jag har nu gjort mitt val och kommer att se Vetenskapens Värld... väl medveten om att den slutar samtidigt som Dallas börjar... oj... nu är det verkligen läge att strunta trycka på knappen... men är man i min ålder så må det väl vara hänt att man vill kolla på Dallas... trots allt så var det ju en kultserie när den visades första gången... även om jag nog trots allt var en kille som tyckte att föregångaren "Fattiga och Rika" var helt överlägsen vid en jämförelse... den serien var verkligen ett måste varje gång den visades.

Kommentarer :

#1: Lakritsdraken

Bra val!! :)

Svar: Men ändå lite halvsvårt ;-)
kram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :