Sömnlös...

... är en överdrift.
.
Jag har sovit lite oroligt i natten och vaknat lite till och från... och jag har mina aningar om vad det kan ha berott på... naturligtvis så är anledningen att det fanns lite för många tankar i mitt huvud... för mycket att tänka på när man ska sova är ju inte det bästa... det var ett tag sedan jag sov oroligt och det är väl inget som skrämmer mig så himla mycket heller... så länge min sömn i vanliga fall är problemfri så behöver jag inte lägga ner tid på att skapa ett problem som inte finns.
.
Jag har inget större behov av att förklara precis allt som händer mig... det är ju så skönt att släppa taget.
.
Annars så har jag faktiskt en liten plan för denna dagen... och det är att jag funderar på att ta en riktigt lång promenad längs HELA stranden nere på Tylösand... jag fick lite blodad tand när jag förra veckan traskade iväg på en lite längre tur längs havet... och idag är planen att gå hela vägen bort till Ringenäs där stranden tar slut... naturligtvis iklädd badbyxor så att jag kan ta mig ett dopp lite då och då... det är ju trots allt himla massa sommar idag också... nästan overkligt mycket sommar faktiskt.
.
 

Kommentera inlägget här :