Att blogga...

... Från Gili Air.
.
Det är ett äventyr att få iväg en blogg från denna ö... wifi funkar på framsidan lite då och då... Så det blir lite som det blir bloggandet... Och eftersom jag bor på "baksidan" där det inte finns något internet så får ni nöja er med lite sporadiskt bloggande.
.
I vilket fall som helst så känner jag mig lite bakis idag efter en helkväll bland haschdimmorna på Space Bar igår ... Men det är trevliga människor och man får ta seden dit man kommer... Jag fixar att hänga där utan att käka flummiga svampar och röka på... Fast igår svepte jag i mig några red bull att dansa på... Och stället jag bor på är magiskt lugnt ... Alla är så snälla och trevliga och nu när jag hängt här ett tag så känner jag mig nästan som en inventarie... Och det kan jag leva med... Jag träffar mig själv och trots att jag idag är en smula matt så laddar jag mina batterier just nu i solen... Skönt med lite sol efter en hel dags monsunregn igår ... Det är mycket väder här.

Kommentarer :

#1: Anonym

Var rädd om dig.

Svar: Alltid 😊... Kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :