Tillsammans...

... är ju så mycket roligare.
.
Att ensam skulle vara stark är ju ingenting som jag tror så mycket på... att jag ändå envisas med att leva lite efter den devicen mellan varven har ingenting med det att göra... det liksom bara blir så... oftast för att jag är rädd för att tappa kontrollen över saker och ting... och då tar mitt kontrollbehov över... vilket paradoxalt nog aldrig någonsin skapar någon annan känsla än kontrollförlust... ja ni fattar... trots att jag VET att tillsammans är så mycket bättre så behöver jag praktisera detta i mitt liv... och idag ges ett ypperligt tillfälle... vi ska nämligen ha ett Distriktsmöte i vår fina Traktorgrupp.
.
Jag har ju så himla underbara människor runt omkring mig som vill göra saker tillsammans med mig.
.
Jag är en kille som har gåvan av att känna helt fantastiska människor som berikar mitt liv oerhört mycket... och jag är så himla tacksam över att jag har fått lära mig detta i min drogfrihet... har ni inte gjort service så rekomenderar jag verkligen er det... och är ni inte med i en gemenskap där man hjälps åt för att rädda livet på varandra så finns det ju ändå massor av tillfälle att göra saker tillsammans med någon annan... och ni måste ju bara medge att det är så himla mycket roligare att göra saker tillsammans... delad glädje är ju dubbel glädje... och idag så sitter jag med ett leende som nästan får mitt huvud att trilla av på mina läppar... bara för att jag får göra saker som jag tycker om tillsammans med människor som betyder någonting för mig... ja jävlar... jag är sannerligen en lyckligt lottad kille.

Kommentera inlägget här :