Återuppringningen...

... funkade inte.
.
Försökte mig på att knappa in återuppringning när jag skulle ringa Gullbrannagården nu på morgonen... stugorna till vårt sommarkonvent släpps ju idag... och det tutar såklart upptaget hela tiden när jag ringer dit för att boka ett boende... fick en geniala idé och tryckte ner 5-an på min telefon... återuppringningsknappen... tji fick jag... det funkade helt enkelt inte... tut,tut,tut,tut,tut,tut,tut,tut,tut,tut,tut,tut...
.
Tålamod är en dygd som jag kan ha en väldigt glädje av i vardagslivet.
.
Jag håller tummarna för att min kollega har bättre tur än mig när det gäller att nå fram till bokningen... för hur det än är så vill jag ju bo på konventet och slippa pendla fram och tillbaka när det beger sig... av flera olika anledningar... en av dessa är att jag ju gärna vill fortsätta att hålla i morgonyogan på stranden klockan 08.00... men skulle jag vara tvungen att sova hemma i Brännebassalt så tycker jag nog allt att blir det lite väl tidigt för mig att gå upp... det är rätt tidigt ändå ska ni veta eftersom det tenderar att bli rätt sena kvällar på Gullbranna.
.
Sen är det naturligtvis fan så mycket roligare att uppleva ett konvent på plats... det är lite speciellt att bo och leva tillsammans på en begränsad yta... allra helst med alla de många kärleksfulla och fina människor som brukar komma på vårt sommarkonvent... så håll tummarna...
.
... dra på trissor... eftersom jag ringde samtidigt som jag bloggade så kan jag nu skriva att jag nu har en bokad plats på Gullbranna... visserligen hade min kollega hunnit före och redan bokat men det spelar ju mindre roll... huvudsaken är ju att det löste sig... tjoho... ta med era yoga-kläder... för det blir yoga i år också... och skulle det regna så hopas jag att ni har tagit mer er ett paraply... för då blir det paraply-yoga.

Kommentera inlägget här :