"Bajsbrädan"...

... och jag ska luftas idag.
.
Ja min bräda kanske har ett passande namn dessa tider... att jag har döpt den till "Bajsbrädan" beror på att min bräda är så fruktansvärt ful i sin bajsbruna färg... men Gud har humor och jag skulle bli förvånad om han/hon/det inte har ett litet finger med i spelet här... det var faktiskt så illa att jag tänkte strunta i att köpa den för att jag tyckte att den var så ful... men priset var lågt och på något sätt så tyckte jag väl att det var ganska kul att ha en egen bräda nu när jag äntligen hade chansen att införskaffa mig en för en rimlig penning (d.v.s. billigt)... nu blev det inte så himla billigt till slut ändå eftersom jag passade på att renovera min bräda... jag lämnade in den för att vallas och slipa kanterna och bindningarna som följde med var värdelösa så jag köpte ett par nya som kostade typ fem gånger mer än jag betalt för alltihop... men det är ju smällar man kan ta.
.
Detta är inte min bajsbräda på bilden... men det är i alla fall jag i en skidbacke.
.
Jag är fortfarande inte bra i min mage men jag måste ändå säga att jag inbillar mig att jag mår en pytteliten bit bättre idag... på vägen till backen i Isaberg tänker jag köra inom vårdcentralen i Ljungby och lämna ytterliggare ett bajsprov (det är mycket bajs i mitt liv nu för tiden) innan jag tar mig till backen... och jag tänker faktiskt ta det väldigt lugnt i backarna... bara känna på det lite... och vet ni vad... det ser jag fram emot... massor... för en dryg månad sedan låg jag och guppade och jagade fina vågor på Agonda Beach i ett varmt och skönt Indien... och idag så ska jag leka i snön med min bräda... visst är livet fantastiskt.
.
Jag ska ta med mig massor av vätskeersättning.

Kommentera inlägget här :