En tidig morgon...

... för mig.
.
Allting är ju relativt... som det här med att gå upp en timme tidigare än vanligt... för mig är det idag tidigt att gå upp 06.25... de flesta andra som har ett jobb har säkert varit uppe i flera timmar redan... men för mig... är det en timme tidigare än vanligt... jag är inte heller killen som går och lägger mig en timme tidigare bara för att jag ska stiga upp lite tidigare... nej... jag är killen som istället är en timme tröttare när jag stiger upp.
.
Allting är relativt... även en tidigt morgon som idag.
.
Om en halvtimme så ska jag föreläsa... och redan nu så känner jag mig en liten smula nervös... jag brukar inte vara nervös förrän ca. 5 minuter innan jag ska börja... men idag så känns det lite i magen redan nu... förvisso så kan det ju vara min mage som inte riktigt har tillfrisknat från parasitens attacker än... ibland så är det svårt att veta vad som kom först... hönan eller ägget.

Kommentera inlägget här :