Frisk...

... och jättesjuk.
.
Jag kan känna att min medicin funkar i kriget mot min parasit... samtidigt som jag känner mig sämre än någonsin... och jag förstår att det låter lite konstigt men jag kan faktiskt inte förklara det på ett annat sätt... för samtidigt som jag kan känna någon form av ökad energi i min kropp så är jag helt slut... sitter fortfarande hela nätterna på toaletten och då får ni själva räkna ut vilken form mitt bajs har.
.
Jag får sätta all min tillit till de högre makterna och hoppas att de snart gör mig frisk.
.
På något underligt sätt så är det en rätt intressant resa jag gör nu... för även om det är himla jobbigt att vara sjuk en längre tid så lär jag mig mycket... inte bara att det är skitjobbigt utan också att det finns hjälp och att jag klarar av att ta emot den hjälpen... jag lägger mitt liv i händerna på min doktor utan att tveka en enda sekund (eller ja... nästan utan att tveka en enda sekund)... följer hennes rekomendationer och går till apoteket och hämtar ut en medicin som jag tar enligt rekomendationerna... och då ska ni tänka på att jag är en narkoman... och som ni säkert vet så är inte att följa några som helst rekomendationer någonting som vi narkomaner är så himla bra på.
.
Nä nu ska jag på en konferans som ska handla om vad vi ska göra för att hjälpa anhöriga i Ljungby... och det ska bli intressant... inte bara för att jag är frisk och sjukare än någonsin... samtidigt.

Kommentarer :

#1: Blixt

Hoppas du kryar på dig snart Peter! men jag kan skönja att du har din humor kvar,även att det är som du skriver obehagligt att lägga sitt öde i en doktors händer..så hoppas jag det snart vänder! Varma kramar

skriven
#2: peter

Tack för din omtanke... klart att det snart vänder ;-).



kram

peter

skriven
#3: Chrissie

Men hallå!!!

Hur lång tid ska det ta för dig att bli bra!?!?!?!

Usch, stackare..

Måste svida bra där bak!! =(



Du, tänk på en sak...

TORKA INTE UT DIG!!!!

Lätt man gör det vid magsjuka/parasiter o annan skit (var ordet)!!!



Fattar varför dom inte lägger in dig med dropp! Kan ju inte va bra i längden det här!



KRYA PÅ SIG!!



Kramen

skriven
#4: peter

Tack... jag börjar faktiskt själv undra hur jävla lång tid det ska ta innan jag slipper att tillbringa hela nätterna på toaletten... varje kväll jag lagt mig den senaste tiden har jag hållit tummarna för att jag ska bli frisk... men tji... och inte känns det bra nu heller... samma lika som den senaste tiden...



... jag har laddat upp med vätskeersättning från apoteket och hoppas att det tillför allt det där som jag har blivit av med... helt ärligt så känner jag mig faktiskt väldigt matt nu... kanske lite för att jag trodde att jag höll på att bli lite bättre tidigare idag... men tji... trillade ihop på vägen hem igen... och nu är jag helt slut... hua hua... hoppas att ingen läser detta gnällinlägg men jag bara kände att jag behövde gälla lite ;-)...



kram

peter

skriven
#5: Chrissie

Du får gnälla hur mycket du vill..

Får bara en tanke om du VERKLIGEN har fått rätt medikamenten...

Vet du inte kan ta allt, men det MÅSTE fan finnas nåt som är bättre än det du fått!!!

Ska inte ta så lång tid att tillfriskna så om man har fått en sur parasit i sig!

Tycker inte du ska vänta till nästa vecka med att se hur du mår (läste ditt nya inlägg), utan ta kontakt med läkare NU!!!

Nästa vecka kan det va to late!!!!



Krya på och var rädd om sig!



kramen

skriven
#6: peter

Det var min doktor som jag pratade med :-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :