Infektionskliniken...

... väntar mig idag.
.
Idag så ska jag åka till infektionskliniken i Växjö för att låta en doktor ta hand om mig och min krånglande kropp... jag håller verkligen tummarna för att han har en lösning i sikte för mig... för helt ärligt så är jag riktigt trött på att vara trött och matt nu... jag saknar en fungerande mage och vill bli frisk nu... helst igår.
.
Att hela tiden behöva ha koll på var toaletterna finns är lite jobbigt tycker jag.
.
Det är en väldigt matt kille som skriver dessa raderna nu... och ändå så måste jag erkänna för er att jag fortfarande inte gett upp hoppet om att kunna åka bräda på Isaberg i morgon... och den egenskapen tycker jag om hos mig själv... att jag har förmågan att kunna känna hopp.

Kommentarer :

#1: Blixt

Hoppas du träffar en riktig magiker till doktor,så du blir piggelin igen! <3 Tur att du håller hoppet vid liv,och med envishet kan man komma långt,,,men kanske inte till Isaberg i morgon redan ;)Var rädd om dig,för det är jag kram

skriven
#2: Lena

Hallåååå....tänk efter....åka bräda i morgon låter som ren o skär dumhet....var sak har sin tid, din kropp vill säga dig något.......undrar vad ???? ......skickar över kärlek o kramar och lite ta hand om dig själv o ge det tid-känsla , du är inte 25 år längre.:D

skriven
#3: peter

Det är en skön känsla att ha er som bryr sig om mig... jag snackade med doktorn om Isaberg... han tittade lite underligt på mig men sen sa han att det var helt okej om jag bara tog det lite lugnt och såg till att få ordentligt med vätska i mig... så i morgon så tänkte jag i alla fall prova hur det känna att åka bräde och vara lätt som en fjäder... samtidigt...



... hur konstigt det än låter så är jag helt allvarlig och seriös när det gäller att ta hand om mig... skulle jag känna att jag inte fixar det så accepterar jag det... men jag tror faktiskt att lite frisk luft och några svängar på min bräda får mig att må bättre... helst seriöst.



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :