Nu är jag trött...

... på "riktigt".
.
Visserligen så vill doktorn att jag ska fortsätta att lämna lite prover även denna veckan... men det verkar som om jag äntligen har blivit kvitt min parasit... och kanske är det just därför som jag trillar ihop av trötthet... det är först när kampen är över som jag liksom hinner med att reflektera över att mina krafter är slut... och att jag ta mig fan är helt slut... trött på "riktigt".
.
Bensinen är slut... jag går in i depån.
.
Jag pallade bara att vara på jobbet halva dagen idag... sen kände jag att jag ville hem och vila mig... satte på en film och somnade efter fem minuter... har jag tur lyckas jag kanske hålla mig vaken och kolla in lite fotboll ikväll... när jag är vaken försöker jag stoppa i mig mat och dryck för även om min mage inte fungerar än så fattar jag att det är viktigt för mig att få i mig näring... och i morse hade jag brutit trenden och gått upp 2 hekto... tjoho.

Kommentera inlägget här :