Pillertrillandet...

... har börjat nu.
.
I fem dagar så ska jag ta ett piller om dagen för att förhoppningsvis bli frisk i magen... och jag slänge givetvis i mig ett piller så fort jag kom hem... försökte få fram loite information på nätet om vad det är för någonting jag stoppar i mig men det fanns inte så himla mycket att läsa... mer än att det tydligen är ett läkemedel som inte finns att tillgå på de svenska apoteken... och som i huvudsak används för att döda olika maskar i magen på människor... jag blir nästan lite rädd när jag tänker på det.
.
Ett piller om dagen för magen sa doktorn till mig... så nu håller jag tummarna.
.
En sida i mig vill slänga i mig alla pillerna direkt... min missbruksida har ju alltid trott att mycket mer är bättre... och att jag nog är en bättre läkare än alla doktorerna tillsammans... men jag har tagit ett beslut på att inte lägga mig i min doktors rekomendationer... så länge han inte vill trycka i mig en massa sinnesförändrande medel... för då vågar jag tyvärr inte lite på någon doktor... för alla doktorer vet tyvärr inte riktigt hur vi missbrukare fungerar när det gäller vissa "mediciner"... att vi liksom är helt chanslösa när det gäller att kontrollera våra intag av sinnesförändrande medel... min kropp märker ju helt enkelt inte någon som helst skillnad på legala och illegala droger... min kropp vill ju bara ha mer när jag väl petar i mig något.

Kommentera inlägget här :