"Ropa inte hej innan...

... du är över bäcken".
.
När jag vaknade i morse och kände mig relativt frisk... och hungrig... så jag satte på min jättelika grönsaksoppa som jag fixade till häromdagen... slängde glad i hågen i mig så där en sex tallrikar... måttfullt finns ju inte i min agenda... och en timme senare sitter jag på toaletten mest hela tiden... glömde visst bort att det var något med att mina tarmar inte fungerade riktigt som de ska... jag är alltså ganska frisk men fortfarande sjuk... samtidigt.
.
I det här huset ute i Brännebassalt bor det en kille som inte riktigt fattar lagom.

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej !

Är huvudet dumt får kroppen lida. Grönsaker hmmmm ja det är ju snällt "inte". Svårjobbat och svårsmält. Sen en lagom portion oxå....Ja du Peter, vad ska man säga.

skriven
#2: peter

I vissa lägen så är jag en mycket "sjuk" människa Eva :-)... men du ska veta att min grönsakssoppa blev riktigt god till slut... men nu har jag varit och handlat laktosfri grädde (som jag ska vispa till en burk fruitcocktail), yogurt, glass (laktosfri) och mängder av apelsiner och bananer.

.

Käkade blue Thai käk igår och det funkade bra... grejen är att jag är hungrig som en varg men fan inte får behålla maten... snacka om moment 22.

.

Lagom??? är det något för oss?



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :