Äntligen...

... så har jag svalt min medicin.
.
Känner mig redan mycket bättre... och då är det bara en timme sedan jag svalde de 4 stycken piller som jag fått mig ordinerat av doktorn... snackade på nätet med en kompis som hade samma symtom och han berättade samma sak... att det redan efter några få timmar kunde kännas en märkbar förbättring... vi snackar nog rena rama dundermedicinen... och det gillar jag... för som en sann beroende så vill jag jag ha resultat snabbare än snabbt... helst igår.
.
Nu slipper jag vara rädd för att vara en smittbärare som ingen vågar snacka med.
.
Jag är ändå rätt stolt övet att ha gjort allting enligt "regelboken"... att jag inte hittar på en massa egna lösningar utan istället gått till doktorn och lyssnat på vad hon hade att säga... tagit emot den hjälp som erbjudits mig och gjort det som förväntats av mig... gått till apoteket... inte flippat över bara för att de inte hade min medicin på studs utan istället väntat ett extra dygn... tålmodigt och fylld med tillit till att det kommer att lösa sig till slut... och kanske jag inbillar mig... men fan... jag känner mig redan mycket bättre... äntligen.

Kommentera inlägget här :