Ett Gullbrannakonvent...

... ska det ju bli i år igen.
.
Och idag så träffas vi på ett KKM-möte (konventkommitemöte) för att planera sånt som behöver planeras... själv har jag blivit vald till ordförande i en underkommite... jag har i år ansvaret för programkommiten... vilket i huvudsak innebär att jag ska rodda ihop talare til vårt konvent... och än så länge har jag gjort ungefär... ingenting... frånsett att jag redan innan jag blev vald har lagt ut några små krokar till människor som jag skulle vilja se som talare på vårt finfina sommarkonvent.
.
En sak som jag vill fortsätta med är traditionen med strandyoga... oavsett väder.
.
Vårt sommarkonvent i Halmstad är verkligen någonting som jag kan rekomendera... har ni möjlighet så tycker jag att ni ska avsätta tid för ett besök... vill ni bo i en stuga på konventet får ni hänga er på telefonen den 1 februari då stugorna släpps för uthyrning under konventet... att det blir kommer att bli fullt kan ni ta för givet... men det finns även möjligheter att tälta på området... och när ni nu ändå är där så hoppas jag att ni hakar på min strandyoga... skulle det råka bli regn (vilket inte har hänt tidigare) så blir det paraply-yoga... en mycket trevlig aktivitet kan jag lova.

Kommentera inlägget här :