Fredagsmötet...

... är ju väldigt speciellt.
.
På fredagarna så brukar vi i en av mina hemmagrupper (Halmstad) oftast gå ut och käka efter mötet... Ett i alla fall av mig väldigt uppskattat litet äventyr... Hur det bli i morgon med ätandet vet jag inte just nu... Dels för att jag känner mig lite matt och inte haft så stor aptit de senaste dagarna... Att vara en smula energilös gör faktiskt inte så mycket här eftersom det krävs väldigt lite energi här överhuvudtaget... Men vad jag vill berätta är att jag tänker åka upp till värsta turisthaket i norr i morgon för att gå på ett NA-möte... Och då ska vi passa på att bada på stranden i Calangute är det tänkt... där har jag badat förut och det ska bli skoj att hälsa på en snabbis igen... Innan vi avslutat vårt Indienäventyr med en sista dag i Agonda innan bi drar till Delhi för att flyga hem till Sverige igen... Vilket jag faktiskt kan tycka ska bli skoj.
.

Kommentera inlägget här :