Magsjuka...

... hör väl till en Indienresa.
.
Har i några dagar varit lite småkrasslig... Och min mage mår väl... Så där... Men jag är inte tillräckligt krasslig för att orka ta mig till doktorn för att få lite Indisk dundermedicin... Mest bara lite energilös och så har jag väldigt dålig aptit... Får försöka tvinga i mig lite käk eftersom jag inte är ett endaste dugg hungrig... Och det har jag inte varit på några dagar... Jag har med mig magmedicin från Sverige som jag använt mig flitigt av... Och som funkar ganska bra.
.
Om någon timme bär det iväg norrut... Till Calangute för att gå på ett NA-möte i eftermiddag... Vi åker så att vi är uppe i god tid... Då hinner vi ju med ett dopp och en litet tur på stan också... Men det viktigaste först... Tillfrisknandet... På alla de sätt.
.

Kommentera inlägget här :