Nyårsfirandet...

... Nådde upp till nya rekordhöjder.
.
Mycket oväntat så blev underhållningen på vårt eget hak någonting som jag sent ska glömma... En kille med en mick och lite förprogramerade låtar... Typ karioke... Och så helt befriande dåligt ljud och kvallitet på ett uppträdande har jag nog aldrig sett... Först så kunde vi inte låta bli att skratta men efter ett litet tag så upptäckte vi en helt ny dimension... Här var det inte fråga om att vara så jävla duktig för att kunna uppträda inför en publik... Här i Indien duger man precis som den man är... Och gör man sitt bästa (vilket denna kille onekligen verkligen gjorde) så gillar omgivningen det... Kanske t.o.m. Bättre än det perfekta (vad vet jag?).
.
Resultatet lät inte vänta på sig... Kunde han få ha skoj och uppträda så måste det ju vara helt okej att haka på... Så vi skrattade och dansade... Skrattade och sjöng med... Skrattade och hade hur skoj som helt... Inte för att underhållningen var så kvalitativ... Nä... Mer för att den var så befriande tillåtande och inbjudande... Mer sånt till folket... Alla får vara med.
.

Kommentarer :

#1: Lena Eliasson

Alla får vara med!

Det var den vackraste mening jag har hört på länge!

;)

Den lånar jag av dig och använder i alla mina angelägenheter... Nästan.

Kram!

skriven
#2: peter

Den meningen vill jag ocksa ta med hem :-)...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :