Röd...

... som en kräfta.
.
Och då tog jag ändå och smörjde in mig med solskyddskräm... rackarns vad solen strålar tar på min kropp... men det är nästan bara skönt även om jag ligger på gränsen till att bränna mig lite väl mycket... det är inte utan att det svider lite både här och där på min kropp... det var skönt att duscha när jag kom hem.
.
Jag kan inte stoppa huvudet i sanden och "glömma" ta på mig solskyddskrämen när solen tar som den gör.
.
Dag 2 på stranden innebar en dag med klarblå himmel... lite folk som letat sig ner till stranden för även om vi hade strålande strandväder så räckte det att titta inåt landet för att se alla moln som säkert skrämt bort en hel del människor... när ska folk lära sig att det nästan alltid är strålande sol på Tylösand... det kan faktiskt regna inne i stan (halmstad) samtidigt som vi ligger och steker på stranden... det känns himla bra att vara på stranden en dag som idag... ja, jag kan nog inte tänka mig ett bättre ställe att vara på.

Kommentera inlägget här :