Aaaarggghhh...

... vilken chock.
.
Jaha... det känns rätt tomt nu efter matchen... vi förlorade och det är väl inte så mycket att säga om just det... Ukraina var helt enkelt bättre än oss idag... men ändå... känslan just nu... så himla tom... precis tvärtemot den helt underbara känsla jag kände när jag stod upp och skrek för någon timme sedan sedan... Zlatan hade precis gjort 1-0... ojojoj... några minuter senare var jag nere i kolkällaren... chockad... Ukraina hade inte bara kvitterat... nä... de hade vänt matchen och tagit ledningen... hoppet fanns kvar men till slut så satt jag då där... med tom blick.
.
Jag har liksom ingen val... jag måste acceptera sanningen... Sverige förlorade.
.
Men fan... jag är en optimist... vi har fortfarande chansen... heja, heja friskt humör.

Kommentera inlägget här :