Att se framåt...

... här och nu.
.
Igår så spelade vårt svenska landslag en fantastisk match mot England... och förlorade... trots att de hämtade upp ett underläge och vände så stod de till slut där... utslagna ur EM... kan väl inte påstå att jag var så himla glad men om jag ska jämföra med känslan som jag hade efter Ukraina-matchen så är det stor skillnad... och det beror på vilket sätt vårt stolta landslag förlorade... för denna gången så var det verkligen med flaggan i topp... och jag ser faktiskt fram emot en helt betydelselös match mot Frankrike... bara för att vi var så himla bra i går... och inte bara det... jag ser också fram emot... VM i Brasilien 2014.
.
Här och nu ser jag framåt... det finns fortfarande så himla mycket i livet att beröras av.
.
Innan matchen igår så passade vi på at ta en tur till Tylösand... och kiosken var öppen och det kändes som sommar vilket lovar gott eftersom vi om två veckor kör igång med 2012 år upplaga av "VågaVa go beach"... det var minsann riktigt skönt att gå omkring barfota i sanden längst stranden... och även om jag kanske önskar mig några graden varmare ser jag fram emot att tillbringa fem veckor där i juli... ja... det och mycket annat ser jag också fram emot... här och nu.

Kommentera inlägget här :