Glad midsommar...

... önskar jag er mina fina läsare.
.
Idag är en av årets stora "väderdagar"... möjligtvis så snackas det rätt mycket om vädret på julafton då vi ju gärna önskar oss en vit jul... men jag tror ändå att det just på själva midsommarafton ändå är oslagbart då det gäller vädersnack... och en sak är vi alla väldigt överens om... nämligen att det kommer att bli väder även denna midsommar.
.
Prognosen för oss här nere i söder när det gäller midsommarafton är... ganska mycket väder.
.
Själv så vill jag ju ofta säga att jag accepterar alla slags väder... men jag måste få erkänna att det finns tillfälle då jag är inne extra ofta på både min SMHI-app och klart.se... midsommarafton hör faktiskt inte till de dagarna då jag besöker dessa sidor som mest frekvent... nej det sker några dagar i mars innan jag åker till Trysil och tillbringar en vecka i skidbackarna på min bräda... ett annat tillfälle är strax före våra fem veckor i juli då vi kör "VågaVa go beach" på stranden i Tylösand... och så har det varit väldigt mycket vädertittande denna våren då jag flugit hängflyg.
.
Om lite drygt en vecka är vi på stranden i Tylösand... prognosen visar på sol, regn och åska... samtidigt.

Kommentera inlägget här :