Guldbröllop...

... är ju något helt fantastiskt.
.
I dag så är jag faktiskt bjuden på ett guldbröllop... och jag måste få lov att säga att jag tycker att det är helt fantastiskt att det bara finns människor som är gifta med varandra i 50 år... för mig låter det nästan helt overkligt... men samtidigt väldigt hoppfullt... inte för att jag nu inbillar mig att jag själv kommer att fira något guldbröllop... visserligen så kan jag väl tänka mig att leva tills jag är 105 år... men jag har verkligen inga som helst planer på att gifta mig... än.
.
Denna killen trivs ypperligt med att leva sitt liv som självbo... men fan... osvuret är nog bäst.
.
Det fanns en tid i mitt liv då jag trodde att jag skulle bli lycklig den dagen då jag träffade den "rätta tjejen" för mig... och det stämde... jag är en kille med stor tur i livet och har under åren träffat några stycken av de "rätta tjejerna" och varit hur lycklig som helst med dem... och det är jag väldigt tacksam för... tjejerna i mitt liv har verkligen varit speciella och jag kan inte känna någonting annat än stor kärlek till var och en av dem... två gången var det nära att jag gifte mig men bägge gångerna så valde vi att separera istället... och det var väl någon mening med det för jag kan helt ärligt säga att jag genom min resa i livet nog var tvungen att gå igen om detta för att kunna växa lite som människa... att ha levt ihop med mig kan fan inte ha varit enkelt... det är väl faktiskt först nu som jag pallar att göra det själv... så vem vet... jag kanske är klar för ett giftemål snart.

Kommentarer :

#1: maritha

Vilket fint jobb att få ihopa 50års äktenskap.RESPEKT. Och vad fint att du känner som du gör för dina ex, hoppas mina ex
tänker/känner så för mej. Jag gör det faktiskt för dom, det kunde jag inte tro, för så var det inte förut :-o. KRAM;-D

Svar: Ja det är ju helt fantastiskt att kunna hålla ihop i 50 år... och det är ju så himla skönt att bara känna kärlek och respekt till sina exkram
peter
peter

skriven

Kommentera inlägget här :