"Helt ärligt så skiter jag i vem...

... som vinner EM"
.
Så sa han... Zlatan... och han berättade också att han är mer laddad än någonsin på att spela i landslaget... att han tror på spelsystemet och att det finns ett liv efter EM för vårt stolta fotbollslag... det kanske inte riktigt var hans exakta ord men det är i alla fall min tolkning... men en sak har jag jag citerat rätt... och det är överskriften till denna blogg... "helt ärligt så skiter jag i vem som vinner"... och de orden kommer säkert en och annan att klaga på... men det är ju precis som vanligt när det gäller Zlatan... han är ju en kille som väcker känslor.
.
Jag ser faktiskt fram emot att se på den betydelselösa matchen mot Frankrike.
.
Det är inte utan att jag är lite förvånad över att jag har bröt ihop helt och hållet när Sverige åkte ut ur EM... men helt ärligt så skiter jag inte i vem som vinner på tisdag när vi möter Frankrike... och det tror jag inte att Zlatan gör heller... och jag tror inte att jag jublat för sista gången när det gäller vårt fotbollslandslag... för det är väl med fotboll som det är i det "vanliga" livet... fyllt med överaskningar och mirakel... så jag är helt övertygad om att mer kommer att visa sig... både när det gäller fotbollen och livet i sig.

Kommentera inlägget här :