Konvent...

... igen.
.
Jaha... så var det då dax igen för vårt årliga Gullbrannakonvent... och det ska ju bli hur skoj som helst... det ser ut att bli lite annorlunda än vanligt... det är nämligen ett regn på väg... och regn är inget som vi är vana vid på våra konvent... fast å andra sidan så verkar regnet faktiskt ha blåst förbi oss redan till kvällen... och sen kanske det blir en och annan regndroppen men ändå mest övervägande sommarväder... eller som vi säger här nere i Halmstad... konventväder.
.
En sak är säker... jag kommer att vara nere på stranden kl. 08.00 i morgon bitti.
.
Jag har tagit med mig ett paraply utifall det skulle bli regn i morgon bitti (vilket det inte ser ut att bli)... och i så fall kommer jag att köra paraply-yoga på stranden... för en sak ska ni veta... jag kommer att befinna mig på stranden både lördag och söndag morgon... oavsett väder... för jag har nämligen blivit en kille som man kan lita på... har jag sagt att jag ska köra yoga på stranden så kommer jag ta mig fan att göra det... kanske inte så mycket för att jag vill utan mer för att kunna fortsätta att känna tillit till mig själv... och tillit... det är en himla skön känsla.

Kommentera inlägget här :